Turundusega seotud nipid äritegevuses- digi-turundus

Digi-turundus seisneb inimeste käitumise mõistmises ja sellest lähtuvalt tugevate strateegiate väljatöötamises. Digitaalse turunduse kampaaniates edu saavutamiseks on oluline mõista kliendi psühholoogiat. Kui te ei saa aru klientide käitumisest ja psühholoogiast, ei saa ka kõige kallimad tasulised kampaaniad teie ettevõttele tulemusi tuua. Digi-turunduses kehtivad omad reeglid- klientidele suunatud postitused ja kampaaniad peavad olema vastavalt klientide vajadusele. Siin tuleb arvesse võtta nii vanust, sugu, regiooni, religiooni ja muud. Hiinas turundatud tooted ei pruugi vastata just sama riigi klientide vajadustele.

Mis on turundus strateegia?

,,Aha” tootearendus veebilehe sõnul on ettevõtte edu tagamiseks vaja täpset turundus strateegiat. Eelmääratletud turul konkurentsieelise saavutamiseks ja säilitamiseks on oluline koostada pikaajaline plaan. See hõlmab teie organisatsiooni kohandamist selle järgi, kuidas jõuate oma sihtrühmani, selgitate oma toodete ja teenuste eeliseid ning julgustage publikut saama teie klientideks. Firma seokoht on turundusettevõte Eestis

 

Turundus on teie ettevõtte ellujäämise ja kasvu jaoks erakordselt oluline. Need on eduka strateegilise turundusplaani kaks olulist aspekti:

  1. Parimate turundusvõtete valik
  2. Teadmised selle kohta, kuidas saate neid tehnikaid oma ettevõtte turundamiseks rakendada

See ajaveebi postitus käsitleb viit kõige võimsamat digitaalse turunduse strateegiat, mida kaubamärgid saavad parima investeeringutasuvuse saavutamiseks kasutada.

 

1. Sea kindel eesmärk ja eelarve

Eesmärgi loomiseks tuleks kasutada SMART-mudelit, mis jaotub viieks:

  1. Specific (Kindel ja ainulaadne)
  2. Measurable (mõõdetav)
  3. Achievable (saavutatav)
  4. Realistic (reaalne)
  5. Time-bound (ajakriitiline ja ajaga seostatav/kavandatav)

 

Kindel ja ainulaadne eesmärk annab võimaluse luua just endale sobiv strateegia. Mõõdetavad tulemused ning kava suunavad tegema kas muudatusi või jätkamaks samas tempos. Saavutatav strateegia suunab sind ajajoonele, millel on algus ja lõpp. Reaalne strateegia ja tegelemiskäik annavad võimaluse oma strateegiat suunata reaalse tulemuseni ja mitte unistuseni. Ajakriitiline strateegia loob ajakava, mille abil toimetada.

 

2. Tee kindlaks oma publik ja nende huvid

Seoses sotsiaalmeedia kasutajate ja kogukondade kasvava arvuga kasvab hüppeliselt ka mõjutajaid. Iga mõjutaja sihib teatud demograafilist ja psühhograafilist segmenti. Nii et kõigepealt määrake kindlaks oma sihtturg. See aitab teil valida õige mõjutaja/põhifookuse.

 

3. Kasutage õigeid sotsiaalmeedia kanaleid

Lisaks suurematele sotsiaalmeediaplatvormidele, nagu Facebook, Instagram ja Twitter, tekib igal aastal palju uusi kanaleid ja platforme. Kõigil neil on kindel sihtrühm ja huvigrupid. Mõjutajate turundamiseks saate puudutada järgmisi sotsiaalmeedia platvorme: LinkedIn, TikTok, Tumblr, jt. Facebook on praegugi üks mõjukamaid sotsiaalmeedia kanaleid maailmas. Korraga pakub kasutajakohti see platform üle kahe miljardile kasutajale. Siiski on LinkedIn üks neist, kuhu tuleb kasutaja teha nii ettevõtte nimel kui ka müügiesindaja nimel. Inimeselt inimesele kontakt pakub võimalust suunata oma reklaami ning kampaaniaid isiklikul tasandil.

 

Instagram on populaarne sotsiaalmeedia platvorm, kust leiab arvukalt suunamudijaid vastavalt erinevatele niššidele. Need suunamudijad loovad ja postitavad oma sihtrühmale kõrge kaasatuse tasemega sisu. Sotsiaalmeediaruumis domineerivad erinevad segmendid, näiteks mood, meditatsioon, jooga, ilu, tervis ja fitness, reisimine, äri, internetis raha teenimine, elustiil, minimalism, loomad, mängud, suhted jne.

 

Leidke mõjutajaid, kelle vaatajaskond vastab teie omadele. Alles siis on teil võimalik sellistest partnerlustest kasu saada. Samuti ärge postitage vaid ühele platvormile; selle asemel kasutage mitut platvormi, et uurida erinevaid võimalusi uute vaatajaskondade leidmiseks.

 

4. Influencer- suunamudijad ja nende jälgijad

Sotsiaalmeedia ruumist võib leida igat tüüpi mõjutajaid, sealhulgas väikseid ja suuri mõjutajaid. Siin oleme loetlenud neli silmapaistvat tüüpi mõjutajaid nende järgijate järgi.

 

Nanomõjutajad (1000–10000 jälgijat)

Mikromõjutajad (10 000–100 000 jälgijat)

Makromõjutajad (100 000–1 miljonit jälgijat)

Megamõjutajad või kuulsused (üle 1 miljoni jälgija)

Väikeste mõjutajate kasutamise peamine eelis on see, et nende kaasamismäär on üsna kõrge, kuigi neil on väiksem haare kui megamõjutajatel. Väikeste mõjutajatega koostöö eeliseks on ka see, et nad maksavad palju vähem kui suured influencerid.